Állandó oldalak

Facebook

Friss topikok

Leírás

Creative Commons Licenc

2014.06.25. 15:19 sEm

Tesókönyv az Autizmusmesékből

A Nemzetközi Cseperedő Alapítvány gondozásában megjelent a tesókönyv „Autizmus testvérszemmel – ha a testvéred autizmusos…” címmel. A bevezetőt itt olvashatjátok amit most nem én írtam. Tulajdonképpen a könyvben semmit sem én írtam (meglepő módon), most csak a fotós voltam. 

A szerkesztők online munkafüzetet is gyártottak hozzá, hogy más testvérek is el tudják készíteni a saját könyvüket. A könyv az FSZK Nonprofit Kft. 41322/66 pályázatának keretein belül valósult meg. Térítésmentesen és korlátozott számban megrendelhető az info.cseperedo@gmail.com címen.

Olvassátok és meséljetek, hogy tetszett. É. nagyon várja a visszajelzéseket. 


Ezúton is köszönöm az alapítványnak, hogy megkerestek minket. Csodálatos és izgalmas volt együtt dolgozni velük. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmusmesek.blog.hu/api/trackback/id/tr456415503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása